Heeft u een klacht over uw huisarts, of een van onze andere medewerkers van onze praktijk, dan hopen wij dat u dit open met de desbetreffende persoon kunt bespreken. Wij horen graag uw feedback en zullen altijd proberen om in een gesprek met u uit te zoeken wat er mis is gegaan, en waar we onze hulpverlening kunnen verbeteren. Mocht u er op deze wijze samen niet uitkomen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Zie hiervoor verder bij SKGE


Onderstaand formulier kunt u gebruiken voor het aangeven van een klacht betreffende de zorg vanuit onze huisartsenpraktijk. Het spijt ons dat u niet tevreden bent en wij nodigen u hierbij uit uw klacht toe te lichten zodat wij kunnen proberen de zorg te verbeteren. Wij zullen n.a.v. uw klachtenformulier contact met u opnemen.
U kan ook direkt een klacht neerleggen bij de officiele klachtencommissie waar wij bij zijn aangesloten: Huisartsen Klachten Commissie Amsterdam


Huisartsen Klachtencommissie Amsterdam
Postbus 206
1000 AE Amsterdam


Mevrouw A. van Herwerden, ambtelijk secretaris
020 34 45 702
a.herwerden@1stelijnamsterdam.nl
Bereikbaar op maandag en woensdag van 09.00-14.00 uur.


Mevrouw M. Giol Llobet, ambtelijk secretariaat
020 34 45 700
m.giol@1stelijnamsterdam.nl
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag 09.00-17.00 uur m.u.v. woensdagmiddag.

Voornaam*

Achternaam*

Adres*

Postcode*

Plaats*

Telefoon*

Email *

Uw klacht*